20 kişiye 2500 verilmesini doğru buluyorum. 2500 tl fazla bir tutar değil ama yinede 20 ihtiyacı olan anne gider banyo bakım ürünlerini alır ne bileyim, bez alır biraz, ufakta olsa katkısı olur.. şu dönemler masraflı dönemler ne kadar fazla anne yararlanırsa o kadar iyi diye düşünüyorum..