Benim ikinci hamileleğim 5+3′üm henüz doktora gidip görmedim ama hiç heyecanlı değilim oysaki çok bekledim ama öğrenincede bomboş hissettim ilkinde öğrendiğim andan itibaren çok heyecanlıyım duygularım farklıydı seni anlıyorum geçici bi durum olduğunu düşünüyorum hormonlardan kaynaklı