Kopuk12 aslında ben hastanede yaptırdım bu tahlili aralıkta 2.52 çıktı gebelikte düşünmüyordm adet söktürücü verdi dr um içerken gebe kalmışım sonra gebelik için yaptığında 2.91 çıkmış ve sağlık ocağında yaptırdm 3.73 dü belki farklı yerlerde yaptırdım diyemi bu kadar fark etti bilmiyorum ama gittim dr aldım hapımı bişey olmaz korkma dedi içim rahatladı biraz😌