Oglununannesi ne güzel işte çok geçmeden farketmişsiniz. İnsanlar hamile olduklarını yeni öğrenebiliyolar o haftalarda.. Kadın doğum doktorları da bi acayip, burda çok okudum böyle, benim de yükselmiş, adam bakmamış bile, başka doktora gittim o farketti, ilaç içiyosun günlük, aksatmadan.. Merak etme benim 6ydı, 12ye yükselenler var, şu an 2,9 oldu benim, ama hamilelikte 2nin altında olmalıymış, çabuk düşer senin değerin🤞