Arkadaşlar, nasipse mart ayında özel hastanede doğum yapacağım. Ben yeni doğan bebeğe 28 gün boyunca yapılan herhangi bir muayene için ücret ödenmediğini biliyorum. Ama doğum yapacağım hastane bana bu durumun sadece yeni doğan ünitesinde yatan bebekler için geçerli dedi. Böyle bir şey olabilir mi? SGK yı aradım onlar da ücret alamazlar diyor. Özel hastanede doğum yapan anneler ne yaptılar bu konuda??