Ftmky1 bilmiyorum nasıl olduğumu hiçbir şey bulamadılar bana birden bire ciğer geliştirici yapasıları tuttu yaptılar sabah çok fazla sancı görüldü alttan muayene edildi neredeyse doğuma alacaklardı berbat bir hastaneymiş hayatımın en zor dönemini yaşattılar dört günde bana, red verip çıktım… kaşıntılarım iyi gibi ama vücudum sapsarı gibi geliyor bana, elim ayağım çok terliyor sende de var mı böyle değişiklikler? Gerçekten çok karmaşık bir durumun içindeyiz ne diyeceğimi ne yapacağımı bilmiyorum, haftaya özel perinatologa gideceğim ilacın değerleri düşürmesi için iki hafta kullanım gerekiyormuş.