AnayimBenAna_ Annekuzusu06666 32+5 karnımdaki bebem uyutmuyor depindikçe depiniyor şimdide hıçkırıyor
Hshshzgsghzhshs Annekuzusu06666 32+0 sola yatmaktan sol tarafım çürüdü artık uyuyamadım kalktım sağa yatamıyorum mide yanmam oluyor sağa yatınca geldim oturuyorum salonda 🤣🤣
MadameHappy34 Annekuzusu06666 4+1 😀oğlumu uyuttum mutfağı hallettim namazı kıldım ve uyku tutmadı şuanlık hamilelik sentomum yok.
Ebru_ebru Annekuzusu06666 İlaç fayda etmedi bana canım serumlarla geçti bitti diye düşündüm ama yeniden başladı yarın doktoruma yazıp tekrardan almayı düşünüyorum ilacı bakalım ne diyecek 🤦🏼♀️
Susa Annekuzusu06666 kaburga ağrısı olmasa çok daha güzel olacak kaburgalarım kırılıyor sanki geceleri özellikle uyutmuyor. Kalan zaman nasıl geçecek çok merak ediyorum bebiş doğmadan uykusuzluk başladı.
Susa Ebru_ebru Bir kaç güne doktor randevum var özellikle sorucam. Tahminimce benim göbeğim çıkmadı çok az karnım var acaba içerde sıkışıyor mu da ağrı yapıyor
Susa Annekuzusu06666 normal mi bu durum bir bende oluyor sanıyordum etrafımdakilere soruyorum kaburga ağrısı yaşayan olmamış hiç