Elif-Salih elifbusra13 o spekulum demir aletle iyice açıyorlar ya o beni fena yapıyor ya aşılamada da kullanıyorlar dimi
elifbusra13 Elif-Salih evet canım önce normal muayene gibi yatıyosun spermi enjekte ettikten sonra yan yatmanı istiyolar 5 10 dk felan o kadar
Akseec Kizlar aşılama da spermlerk kendisi mi koyuyor doktor yoksa biz iliskiye girerek mi oluyo. İnternette spermler yikaniyo vs yaziyo bilen aydinlatabilir mi bende haftaya baslayacagim Allah izin verirse
Elif-Salih Akseec ince katater gibi boruyla rahmine gönderiyorlar eşin sperm verecek ayiklayacaklar önce tabi canım
Akseec Elif-Salih bende de esimde de hicbi problem yok canim sebepsiz maalesef hersey cok guzel hsg cekildim bu ay 3. Ayim bat 12 testler negatif bende bu saatten sonra beklemenin anlami yok diyip randevu aldim. Doktor 4. Ay aşılamaya geceriz demisti. Acikcasi amh falan cok iyi ama benim yasim 33 cok vakit kaybetmek istemiyorum insallah olur 🤲🏻
Elif-Salih elifbusra13 peki canım triod fazla çıkmış bana dahiliyeye görün dedi doktor engeller mi hamileliği 😏
Elif-Salih Akseec anladim canım bencede olmuyorsa tedavi şart beni çok gönderdiler folik asit verip 3 sene oldu hala yok daha da beklemenin anlami yok tabi
Akseec Elif-Salih benimde 10 ay oldu ama ben çok takiyorum artik kafaya olcaksa olsun yoksa stresten hasta olcam
Elif-Salih Akseec ben çalışıyorum iş stresi de ayrı tabi sürekli bu sayfalarda paylaşım okuyorum belki faydasını gören olmuştur bende yapıyım diye😑
Akseec Elif-Salih ayni belki faydali bisey goruruz deneriz diyoruz hep ama olmuyo ben butayi kapatacagim galiba baska seylere yoneltmem lazim kafami