Nilaypinar buzdolabında saklıyosunuz dimi iğneleri, bende üniversitede yaptırdım bu dediğin iğneleri kullandım adetin 3.günü başladım 7 gün kullandım 7.günde kontrole gittim doktor alttan baktı bi kaç tane yumurta büyümüştü 15 16 18 mm 18 olan tutmuştu akşamına çatlatma iğnesi olup 36 saat sonrada aşılama oldum, aşılama sonrası tutunması içi progestan fitil kullandım 12 haftalık olana kadar kullandım düşük önleyicii ama bazı doktorlarda vermiyo tabii