ss22 ön sonuç 1 hafta içerisinde çıktı, tam sonuç 1 ay sonra çıkıyor. İşlem sonrası ben herhangi bir ağrı acı hissetmedim, şehir hastanesinde perinatoloji servisinde yapıldı işlem ve sonrasında 4-5 saat yatışım yapıldı akşam 8de anca çıktım hastaneden. İşlem sonrası en azından 1 hafta dinlenerek, kendimizi yormadan, uzun süren yürüyüşler yapmadan geçirince riski baya azaltmış oluyoruz, bu benim değil doçent perinatolog tavsiyesi 😊 İşlem sonrası antibiyotik veriyorlar mutlaka ama mutlaka kullanılması gerekiyor çünkü enfeksiyon çok çok riskli amniyosentez sonrasında, cinsel ilişkiye de 1 hafta ara verilse çok iyi olur. Başka sormak istediğin aklına gelen olursa sor canım. Emin ol korkutulan kadar riskli bir işlem değil, dikkat etmemiz gereken durumlara dikkat ettiğimiz takdirde hiç bir sorun olmuyor