Hamide_00 Bsrabzkrt ben ilk oğlumda hiç yemedim bana çekmiş gamzesi var şimdi ikinci oğluma hamileyim ayva öylesine bi yedim bakalım olacak mı 😂
esraasel34 Bsrabzkrt benim ve eşimin gamzesi yok ikimizinde birinci dereceden akrabalarımızda da gamze yok kızımda çok ayva yedim iki yanağında da gamze var 😂
Ozlemdemir Pamuk aslında o kadar da kötü birşey değil ama dile getirince kötü gibi geliyor 🙈 üç dört saniyelik birşey unutulup giden birşey
Ssss12 Bsrabzkrt ilk bebem de hiç yemedim yanaklarında ve çenesin de Gamze var. Bu gebeliğimde de canım istediği için yedim ama bilemiyorum olur mu olmaz mı
birsusamtanesiydin Bsrabzkrt Kızımın dudağının kenarında küçük bir gamzesi var (belki iğne ucu kadar ama çok tatlı😍)annem bolca yedirmişti ☺️
Edafmo Bsrabzkrt ablam sürekli aşerdiği için ayvva yemişti hamileliğinde kızının yanakları, kalçası ve belinde kocaman kocaman gamzeleri var bende çok yedim kızımda bir tane bile yok :D