Bsrabzkrt Hanımlar hamileyken ayva yiyip bebeği gamzeli doğan var mı ya ne kadar doğru ben bu aralar canım istediği için yiyorum yerkende yanaklarıma dokundum merak ettim acaba olucakmı ?? Sizce ☺️☺️
Abilikardesli Bsrabzkrt ben oğluma hamileyken komşum yanaklarıma ayva basmıştı oğlumun iki yanağında da gamzesi var 😍
crazyymom Bsrabzkrt peygamber efendimizin(s.a.v) sözüdür ayva yiyen hamilelerin çocuğunun hem yüzü hem huyu güzel olur diye söylemiş
hulya4627 Bsrabzkrt Ben oğluma hamileyken ayva yedim eşimde yanaklarıma ayva bastı oğlum gamzeli oldu tesadüf mü değil mi bilmiyorum 😂 tekrar hamileyim yine yaptım bakalım
Gizem9191 hulya4627 bu nasıl oluyor tam olarak 🥲 açıklar mısınız lütfen 🙃 ben de yaptırayım . Ortadan ikiye kesip de mi basacak yanağa 😆😆
Smyye1B Bsrabzkrt Oğluma hamileyken çok yedim gamzeli değil ama her görenin çok yakışıklı dediği bir oglum var 🥰
Bezelyelerimm Bsrabzkrt ayvanın gamzeyle degılde guzellıkle ılgısı var. Bırısı Peygamberımıze sormuş oda hanımın hamıleyken ayva yesın buyurmus guzel olması ıcın
Bsrabzkrt Her bebek ayrı güzeldir ama gamzeli bebek veya çocuk ayrı bir tatlı sanki böyle diyorum ya kesin olmucak ☺️☺️😀 ya şimdi eşimle benim gözlerimiz kahve ve ela renk bebğimin mavi gözlü olmasını istemek biraz tuhaf olur ama gamzeli olabilr yani 😀😀
Ozlemdemir Bsrabzkrt ben de iki oğlum da gamzeliyiz ama ayva ile ilhisi yok doğar doğmaz ablam hem bana hem çocuklarıma Gamze yapıyor. Nasıl mı ? İki parmağıyla yanaklarımızı sıkıyormuş ama acıtacak şekilde ağlatacak şekilde yani ☺️ Gamze kas eksikliğinden oluyor Yenidoğan bebeğin yanağındaki kasları ezip yok ederek oluşturulan bişey kendi kendine de olan vardır belki ama bizede durum bu
Bebekmert Bsrabzkrt valla ayva yemekten mı bilemem ama kızımda hep ayva aserdim limonlayip yedim. Hem iki yanağında hem çenesinde gamzesi var
hulya4627 Gizem9191 yani hurafe dedik şansımızı denedim tesadüf heralde normal eşim soydu 2 dilim yedim eşim 1 dilimini yanaklarıma bastı sonra parmaklarıyla da bastı inş gamzeli olur dedi hepsi bu nasip heralde 🥰
Nananan Bsrabzkrt ben oğlumda yedim oldu ama baba tarafından da gamze geni vardı şimdi kızıma hamileyim ondada yedim bakalım olacak mı 38+5 haftalığiz