Selim_Alparslan benimde aynı canım ara ara bende de oluyor, benim de 3. Gebelik, 2. Gebeliğim düşük oldu kasım ayında, 6 yaşında oğlum var benimde, ilkinde yoktu ne bulantı ne ağrı, doktorum normaldir olur düşünme diyor , düşündükçe stres etkiliyor maalesef