EsoMom_ başın sağolsun canım tabi haklısın heyecan yapılıyor çok istendiğinde. Benim de ilk gebeligimde düşük yaşamıştım çok istiyordum ama bekledim gecikmeyi sonra çıktı 4 haftalıkken öğrendim 5. Haftada keseyi gördüm 7. Haftada da kalp atışı duydu. Darısı sana ve tüm bekleyenlere. İnşallah hayırlı güzel haberler alırsın🙏🏼🙏🏼🙏🏼😍