Oph3lia Esra-4151 İçinizi ferah tutun. Ben hiç bulantı yaşamayanlardanım, çok şükür her şey yolunda ilerliyor. 😍 Anneciğini çok hırpalamak istemeyen bir yavrunuz var, tüm gebelik sürecinizin sular seller gibi geçmesini dilerim 😇😇