Esra-4151 Kızlar 7+2 deyim daha kalp atışı duymaya gitmedik cuma günü randevu ama hiç mide bulantım yok bi 2 gün tiksinme oldu sonra kesildi korkuyorum kalp atışı yoktur diye böyle yaşayan var mı?
ynzl Esra-4151 benim normalde 8+4 ama geç döllenmeden dolayı doktor 7+4 dedi. İki hafta üst üste kalp atışını da dinledik hiç bulantım yok sadece çok uykum var. Bir iki kere bulanacak gibi oldu devam etmedi 🌸 Siz de içinizi ferah tutun güzel düşünün 🥰
Smhlms Esra-4151 canım insanlar belirti olduğu sürece korkmayın diyor ama eskiden annelerimizin çoğu hiç belirti yaşamamıştır o yüzden içini ferah tut
Oph3lia Esra-4151 İçinizi ferah tutun. Ben hiç bulantı yaşamayanlardanım, çok şükür her şey yolunda ilerliyor. 😍 Anneciğini çok hırpalamak istemeyen bir yavrunuz var, tüm gebelik sürecinizin sular seller gibi geçmesini dilerim 😇😇
Esra-4151 AnayimBenAna_ bazı kişiler kalp atışı olduğunda bulantı yaşanır filan yazınca açıkçası stres sardı beni
Esra-4151 AnayimBenAna_ ya içimi rahatlattınız çok teşekkür ederim inşallah duyarım kalp atışını üzerimden büyük yük kalkacak 🙏🏼
Esra-4151 AnayimBenAna_ bende 7+6 da gidicem 8 demi gitsem diyorum biraz kendimi tutsam zaman geçmiyor🥹
Esra-4151 AnayimBenAna_ maşallah benim ilk gebeliğim ondan farklı bi stres var üzerimde betam da başlarda çok iyi artmamıştı
Brnatk Ben 6+1 gebeyim. Dün doktora gittik içi boştu hafif grileşme var eve gidip ağlayıp zırlama dedi doktor 😒 2 hafta sonra gel dedi. Ama bugün göğüslerim yumuşadı ters giden bir şeyler mi var yardımcı olur musunuz ?
Esra-4151 Brnatk canım benimde aynı göğüslerime dokunamıyordum ama 1 haftadır sanki rahatladı yine bi ağrı var ama baştaki gibi değil
Ebruebos Bende 5 haftalık olcam ilk öğrendiğimde rahimde batmalar biraz tiksinme hafif bulantı vardı ama bir kaç gündür geçti gibi. Sadece birden bire çok acıkıyorum göğüslerim ağrıyor. Biraz yorulunca kasığım ağrıyor.