M_Ahlas merhabalar bende Hatice hocaya takipliyim 37. Haftadayım Hatice hocadan çok memnunum her şeyi çok güzel açıklıyor ve detaylandırıyor fakat henüz doğum yapmadım doğum nasıl olacak bilmiyorum. Fiyat içinde bugün konuştuk normalde zam gelmemiş muayene ücreti falan hep eski fiyattan ama doğum ücretleri zamlandı dediler bana resmî bir şey gibi gelmedi. Normal doğum 40 bin zorunlu sezeryan 45 bin. İsteğe bağlı sezeryan 50 bin dediler. İndirim yapmıyoruz dediler. Açıkçası böyle beklemiyordum ben en azından 30, 35 civarı bekliyordum biraz fahiş bir artırma gibi geldi vede henüz zamlanmadığına inanıyorum sgk yeni olduğu için gelişi güzel gibi geldi