Meralll [silindi] teşekkür ederim. Ama iğneyi bugün yapıcam ve bugün öğlen yaparsam yarın gece oluyor 36 saat sonrası. Ama Pazartesi ilişki yok sadece Pazar ve Salı dedi🙄 bilemedim şimdi ben de nasıl yapsam
Sydcan41 Meralll canm bende o şekilde ilk ayda hamıle kalanlardanım suan 36 haftadayız benm doktorumda çatlatma iğnesi oldgum gün ilişki önerdi ne olur ne olmaz dıye ve 8 gün hergün ilişki cok şükür oldu bişey kaybetmezsn saat beklemene gerek yok bnce 😊
Meralll Sydcan41 ooo maşallah az kalmış darısı bizim de başımıza 😊 gerçi olacağı varsa her şekilde oluyor olmayacağı varsa da olmuyor ama insan ister istemez düşünüyor işte elinde olmadan..denemeye devam inşallah hayırla sağlıkla 😊
Sydcan41 Meralll amin inşallahh bende cok karamsardım hıc beklemıodum ama nasip kısmet kafaya takmadan da olmuyo herseyın hayırlısıı 😊