[silindi] canım bende 3 ay klomen tedavisi gördüm hamile kalmadım 1 yıl denedik hiçbirşeyim olmadığı halde kalamadım sonra bir arkadaşım bi teyzeyi önerdi yaşlı bi teyze kocakarı yöntemi yani 😅 yok saçma dedim ne kaybedeceksin dedi şansını dene dedi gittim teyze karnımı elledi kızım dedi senin yumurtaların tembel ve rahimin ters dönmüş düzeltecem öbür aya gebe kalırsın dedi tabi ben yine inanmadım neyse kasıklarımı ovdu falan 5 gün bebe asprini iç incir suyu iç öbür ay hamilesin dedi ve gerçekten öyle oldu. Yıllardır rahimimde bir kemik ağrısı gibi bir ağrı vardı ve geçti teyzenin dediğine göre rahim ters dönünce oluyomuş 😁