Enisecik 24+2 yim son iki haftadır geceleri saatte bir hatta bazen yarım saatte bir tuvalete gidiyorum uykum sürekli bölünüyor ve uyuyabildiğim zamanda hep kabuslar saçma sapan rüyalar görüyorum. Gündüzleri de aşırı şekilde uykum olduğu halde tam olarak dalamıyorum uykuyla uyanıklık arası biraz takılıyorum. Uykuyu aşırı severim saatlerce uyusam da yetmez normalde. Vücudum kendisini şimdiden hazırlıyor uykusuz gecelere diyorum artık. Detaylıda doktor bebeğin kafası çok aşağıda baskı yapıyor ondan bu kadar sık tuvalete çıkmaya erken başlamışsındır ilerleyen dönemde daha zor olur falan dedi bakalım daha ne bekliyor bizi🥲 iki hafta öncesine kadar da yaklaşık bir ay boyunca geceleri öksürükten uyuyamamıştım tam rahatladım derken bu başladı