Evet bende de oldu 32.sonra gündüz bile uyuyamıyordum sinirlerim alt üst olmuştu ama bir süre sonra uyumaya başlıyorsun geri eskisi gibi olmasa da tabi kesintisiz değil tabi ki ama uykunu alıyorsun sanırım hormonlar o sürede artıyor bebek büyüyor baskı artıyor nefes darlığı artıyor sonraki haftalar bebek biraz aşağı düşünce rahatlıyorsun