Aysefee 27. Ve 28. Haftalarda bebeğimde karın bölgesinde bir hafta gelişim geriliği tespit edildi bu beni çok endişelendirdi,aynı durumu yaşamış anneler var mı aramızda acaba ne yapılmalı nasıl yol izlendi merak ediyorum
Vasfiye Aysefee banada gelisim geriliği var demişti doktor ben bol bol dua ettim süt ceviz kasar ve muz cok tükettim gelisime iyi geliyormus simdi de cok iyi oğlum 38+5 haftalik bekliyoruz bakalim
Heycanligebe Aysefee canım Cuma Doğumum var hala göbüş 1 hafta geride doktor sorun diil dedi 1 2 hafta tedirgin olma 😍😍😘
Hulya00 Aysefee yukarda dursun benimde bilgim yok Rabbim sağlık şifasını versin bi an önce düzelir inşallah canım dua et bol bıl
ozgesel1seyler Aysefee korkmayin bir iki hafta problem degilmis 3 hafta ve ilerisi problemmia gecen hafta aynisini bizde yasadik
Hulya00 Vasfiye ya pardon ben süt içemiyorum afedersiniz gaz yapıyor gece rahatsız oluyorum uyuyamıyorum o yüzden yoğurt tüketiyorum süt kadar faydası oluyordur değilmi
Aysefee Heycanligebe bebeğin kilosu boyu normal mi peki,benim doktorum böyle devam ederse bebek beslenemezse vs erken alma ihtimalimiz var dedi
Heycanligebe Aysefee valla normal dedi doktor 38.4 3 civarı dio azcık minik olcak dio ama 1 hafta erken Doğuma sebep değilki yani 1 ay olması lazım onun için die biliorm sen genede başka bi doktora görün istersen
Kbrasuer Aysefee banada aynısını dedi doktor korkmayın dua edin bol bol ve yemene içmene dikkat et canım
Aysefee Heycanligebe şuan değil de ilerleyen zamanda gelişim durursa almak daha mantıklı olur oyüzden her hafta takip edelim dedi inşallah öyle bişey yaşanmaz,1080 gr çıktı bugün geçen hafta 870ti bi haftada büyümüş şükür
Vasfiye Hulya00 tabiki süt yogurt peynir bunlar kalsiyum kaynagi zaten badem de de cok varmis iyi gelir aklinda bulunsun
CansuCaTurkmen Benim bebeğimde 10 gün geriden geliyordu gelişim geriliği takibi vardı ama 3 hafta ve daha fazlası olduğunda müdahale ediliyormuş. Yediğime zaten dikkat ediyordum ekstra birşey yapmadım çünkü elimden geleni başından beri yapıyordum 2 hafta sonra kontrole gittiğimde 10 günlük farkı kapatıp 1 haftada öne geçmişti. Bazı bebekler son ayında bir anda kilo alıyor ki 1 hafta gibi bir geriliği hemen kapatır Allahın izniyle.
Heycanligebe Aysefee Valla benimde o dönem bu civardaydı sanmıyorum bebek sonradan gelişio kaşar muz süt tüket kafana takma takarsan daha kötü olur canım benim
Hulya00 ozgesel1seyler laktozsuzda aynı maalesef 😒 diğer sütlere göre fazla yapmasada yine yapıyor oda