Mommirac Merhaba öncelikle umarım bir yanlışlık olmuştur ama maalesef bende benzer bir durum yaşadım 12 haftada başladı sorunlar doktorumuz amniyosentez önerdi biz fetal dna yaptırdık tekrar amniyosentez istedi bir sorun olduğu belliydi amniyosentez yaptırdım ve bebeğin alınması gerektiği kesinleşti sonrasında kendi doktorum hariç şehir şehir doktor doktor gezdim hepsi aynı şeyleri söyledi benimde bebeğimin beyninde ve omurgasında anormaliikler vardı 18 haftada 2. Amniyosentez işlemini oldum ve heyet kararıyla alınması lazım dediler tekrar o an tekmesini hissettim ve hastaneden aldırmayacağıma dair bir imza atıp çıktım hamileliğim zehir oldu. Doktorlar karnında ölür zehirler dediler bebek doğmasa felç kalır dediler doğduğu an ölür dediler ben yinede vazgeçmedim 36. Haftada acil sezeryana alındım kalp ritimi bozulmuştu oğlumun maalesef ben arkadaşlar gibi bekle diyemeyeceğim için rahat etsin istiyorsan amniyosentez işlemi yaptır kesinleşsin kendini herşeye hazırlaman gerekiyor.