Ozel doktora gittim basi iki hafta geri kalmis perinatoloji doktoruna gittim altan ultrasyon yaptı karnimdan bakti bir saat beynin kafa tasina yapışık büyüdükçe farklı hastalillar cikacak dedi beyninde bir anormallik var diyor doktor aldiralim. Sonlandiralim. Diyor ben. Nasil. Kiyacam karnimda hareket. Ediyor. Bugun gittim deblete ordada aynisini söyledi kafasi sorunlu duruyor dedi bu sureci yasayan varmi 18 haftalık