Bende Nihan hanımı çok duydum bayadır da randevu arıyordum yarına bulup aldım. Geçen ay Nihan hanıma bulamamıştım ve Burcu Gülşah hocadan aldım randevuyu hiç anlaşamadık ilgilenmedi de zaten riskli bi gebeliğim vardı kanamalı geçen kanama alanıma bile bakmadı duruyor mu durmuyor mu diye… bitirdi muayeneyi bişi demediniz kanama alanı ile ilgili diyince de yok yok bişi normale dön sen dedi geçiştirdi. Hiç güven vermedi hiç tavsiye etmem. Umarım bu hocadan memnun kalırım 🥹