Kubra_811 Kızlar selam.medipol esenlere gitmeyi düşünüyorum.daha önce tecrübe eden anneler ve gebeler yazabilirmii.doktor tavsiyesi olabilir
yeni_anne2 Kubra_811 kesinlikle nihan ilhan hanımı tavsiye ederim bende ona gidiyorum 2 hafta sonra doğumum varr🌸😊
Kubra_811 seydabal_60 maalesef öyledir ama kıytırık özeller bile uçmuş. Keşke yakınlarım da iyi bir devlet hastanesi olsa da gitsem ama inanki yok. Bir tek başakşehir övüyorlar o da bana çok uzak kalıyor. Şu çete olaylarından dolayı da her özele güvenemiyorum o yüzden Esenler Medipol’e gideceğim sanırım
Kubra_811 irmmoom hangi doktora gidiyorsunuz bir de gerçekten çok mu kalabalık öyle bir yorum gördüm kadın doğum doktorlarının kapısında sıra oluyor falan diye
Ecece440 irmmoom merhaba esenlere takiplisiniz sanırım o yüzden size yazıyorum 🌸 ben de damla hanıma takipçiyim şeker yükleme zamanım geldi acaba siz orada mı yaptırdınız fiyat konusunda bilginiz var mı 🙏🏻🌸
Kubra_811 Hairdress teşekkür ederim çok duydum bu ismi Diğer tartışma yorumlarında. Bir de damla diye bir hocayı övüyorlar
Kubra_811 seydabal_60 yok hayır. Küçükköy Bilgi Hastanesi’ne gidiyordum ama bu yenidoğan çetesi olaylarından dolayı bıraktım çok kötü şeyler buldum hastane için. Gittiğin doktor da çok iyiydi ama hastanede önemli. Esenler uzak değil oraya giderim nihan Hanım’a tercih edeceğim sanırım
Zehradmrlsym Ben ilk doğumumu 5 yıl önce burcu aydın boyamada yapmıştım çok memnun kalmıştım ama öğretim görevlisi olduğu için fiyatları çok uçuk yine esenlerde doğurucam ama daha doktoru netleştirmedim 7 haftalık hamileyim yasemin hanım varmış onu öneren vardı
Kubra_811 Kızlar nihan hanıma randevu bulamadım benim izinli olduğum günde kendisi çalışmıyormuş ben de damla Yasemin Hocaya aldım Haftaya gideceğim inşallah memnun kalırım bakalım