myangelson Merryy kahve gerçekten iyi oluyor bende alacağım 😅 bende bugün hazırlayacağım hastane çantası bebek bezi ve depend eksik sadece 😅😅
myangelson Merryy evet o da çok önemli benim gaz konusu çok sıkıntı valla herşey tamam gaz cikartamadigim için taburcu olamıyorum hastaneden 😂
Merryy myangelson evet bende çok gaz sancısı çekmiştim ilk doğum sonrası bunda biraz daha bilgili oluyoruz 🙈
ZeynepDuru17 Merryy arkadaş söylemiş ama isterseniz söyleyebilirim fazla olan herşey geri geliyor yük oluyor
Merryy ZeynepDuru17 fazla olsun eksik olmasında evim hastaneye çok yakın değil zaten git gel sıkıntı olabilir bizim için
Fatmaacylnn Merryy hastanede Bez veriyorlar aslında çok fazla koymanıza gerek yok kendinize Terlik koyun göğüs pompası da lazım olabilir bide bebiş için bezi ve zıbın çok koyun bide kirli koymak için poşet 💕
Merryy Fatmaacylnn bizim hastane hiç bez vermemişti ilk defa duyuyorum ekstra 10 adet aldım her kıyafetin içinede 1 er tane bez koydum göğüs pompam var ama hastaneye götürmicem ordan temin ediliyor o paketleri siz açıyorsunuz zaten size özel oluyor kullanımı poşet koymamıştım onu koyucam yarın son eksikleri tamamlayıp kapatıcam inşallah 🥰
Merryy adatuna kullanılır bence en önemlisi benim için sütyen onsuz duramam zaten o yüzden nolur nolmaz diye yedekledim kendime
myangelson Merryy ben sancı çekmedim de gaz cikartamadim neredeyse 24 saat katı gıda yiyemedim çorba sıvı gıdalar içmekten doymuyordum bir türlü 😅🤦🏻♀️
Fatmaacylnn Merryy demek ki hastaneden hastaneye değişiyor ben 5 gün önce doğum yaptım her alttan muayene ettikçe bile Bez verip değiştirttiler daha sonra da aynı şekilde bez verdiler banada istememe rağmen göğüs pompası vermediler sadece yoğum bakımda bebişi olana veriyorlarmış💕inşallah biran önce alırsınız bebişinizi kucağınıza hayırlısıyla🥰
Gzde4507 Erd_mel en iyisi filtre kahve yada Türk kahvesi. Ama nasıl yapılıyor bilmiyorum. Özelde yapacak olanlar doğumu Türk kahve makinesi götürebilir yada filtre kahve makinesi. Devlet için bilmiyorum granül kahve işe yarar mı emin değilim tecrübeli anneler yardımcı olursa iyi olur. Bnm evimde uzak termosla götürünce soğur. Devlette olcak makine götürmek olmaz galiba
myangelson Erd_mel benim daha önceki anestezi aldığım durumlarda bol şekerli Nescafe önerdiler iki farklı hastanede de bende o sebeple 3 u 1 arada alıp şeker atmıştım içine. Baya da iyi gelmişti hiç ağrı falan yaşamamıştım. İsterseniz hem şekerli hem filtree iki çeşit de koyun ikisi de içilir 😅 özel hastanelerde su sebilleri oluyor onlarda baya sıcak oluyor su öyle yapmıştık ama bu doğumum devlette öyle su sebili falan yok başka odalarda su ısıtıcısı getirenler vardı birşey demiyorlardi bende götürmeyi düşünüyorum elektrikli turk kahve makineleri oluyor ya eski tip onlardan
Merryy Gzde4507 ben ilk doğumda direk gecelik giymiştim ertesi gün birde düğmeli pijama takımı kullanmıştım ama arkadaşım ilk gece hep kan oldu pijamam yenisini değiştirmiştim yedeklemiştim dedi
Merryy adatuna evet bende ilk doğumda direk gecelik giydim en rahatı o zaten sonra pijama takımını giymiştim ama yinede her ihtimale karşı yedekledim bir tane daha ☺️
Merryy Fatmaacylnn hastanede ücretli olarak pompa almıştık biz ama doğumdan sonra değildi mastit olmuştum o zaman almıştık hastaneden kullanmak için. Amin inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız 🥰🤲🏻
babyiscoming_ Merryy hemşireye 10 lu takım fazla. Sadece alt üst takım, zıbın, eldiven, çorap, şapka ve battaniye koyun. Tulumu falan çıkartın içinden çünkü fazla koyunca orada karşılıklık oluyormuş onlar hızlıca giydirip çıkarıyorlar
Merryy babyiscoming_ tulum yokmuş içerisinde vereceğim takımın sadece zıbın alt üst takım şapka eldiven battaniyesi var
Merryy myangelson gaz çıkaramayınca sancı çekmedin mi benim göğüs kafesim falan sıkışıyordu çıkartamadığım için 🙄