-gamze-06 senin 6 ay gecmis o kadinin 40 gun gecmisti ameliyatindan. 3 ayda bile tereddut eden doktorlar var . 6 aya toparlaniyor anca dikisler falan . Yani cok zor bi karar. Benim 8 ay gecmisti doktorum tamam dikisler guzel hepsi iyi ama bunun ileri haftalari var dedi. Bebegimi kucagima almama bile izin vermiyor ya ama aliyorun 😁 korse takiyorum ve fazla kilo almamaya dikkat ediyorum. Yani tamam dikisler guzel ama karin bebis buyudukce isler zorlasiyor