kızlar merhaba 6 ay önce sezaryen ile doğum yaptım dün yine hamile olduğumu öğrendim beta 13 binlerde kızımla 14 ay falan olcak aralarında. sezaryen olması beni bi tık korkutmuyor değil çünkü daha ameliyatım içerden düzeldi mi bilmiyorum böyle sezaryen arası az olan var mı bana bi akıl verin 🥲