Nisannurr Kızlar cuma iğne oldum ama 2 gündür göğüs ucum ağrıyor giderek artıyor. Kötü bir şey olabilir mi ? Aşırı hormon aldığımızdan dolayı korkuyorum
Lavinyam06 Nisannurr bende cuma oldum bende hiç belirti yok iğneyi koldan yaptılar acaba etki mi etmedi ya :(
Cgdgd Igne icindeki hormon etkisiyle beta hcg degeriniz yuksek olup igne etkisi gecene dek yaklasik 10 gun yalanci gebelik belirtileri yasanmasi normaldir.
tatlibebegim_ Nisannurr ben sonrasında aşılama olmuştum tutmuştu umarım sizde pozitif sonuçlar alırsınız
Nisannurr Lavinyam06 amin canım inşallah evet iyi dedi doktor, geçen ay inceydi tutmadı seninki kaç mm ? Bir de kaç yumurtan vardı ve kaç mm di?
Lavinyam06 Nisannurr rahim ince demesine çok kafamı taktım ben :( o yüzden üzülüyorum benim bir kürtaj geçmişim var o yüzden korkuyorum
Nisannurr Lavinyam06 progestan vermedi mi ? Benim doktorum rahim ince diye gebelik oluşursa tutunması için progestan verdi