Poyraz07 Ebru_ebru merhaba malesef bebek büyüdüğü ıcın tam fotoğraf alınmıyor dıye vermedı devlet hastanesı
anne890 Betul_ksa42 Ne güzel Allah uzun omurle verdin insAllah bir hafta daha dayanın geçer insAllah bu agrilrda sonra rahatlarsıniz 💕
Ebru_ebru Poyraz07 evet oldu ve senin bebeğin kız bence bazen kordonla karıştırılabiliyor ama detaylı ultrasyonda tam herşeye bakılıyor
Poyraz07 Ebru_ebru bı tane oğluşum var4 yasında hayırlısı olsun tabı saglıkkı olsun da onemlı degil ama işte insan ıkısınıde tatmak ıstıyor teşekkür ederım yarın yıne randevum var bakslım ne diycek 💕
xmotherx Yarın doğuma gideceğim yatışım yapılacak ilk gebeligim heyecan korku uyuyamıyorum 🥰 Dualarınızı bekliyorum hamişlerimm Hepimiz Allah’ın izniyle sağlıkla kucağımıza aliriz güzel haberlerle gelirim inşallah kolay geçer 💐🫶
XBurcuburcu Sabaha iş var hala uyanık yarın uykusuzluktan keşke uyusam diyeceğim ama şimdide uyuyamıyorum 🤣🤭 Oğluşumla dönüp duruyoruz bakalım nasıl olcak.21+6💙
XBurcuburcu Susu45 evet parkurumuz çok güzel 😊🤭 odalardan odalara dolanıyorum bende yatınca ayak ağrısı bel batması dön dön yoruldum 😅
Susu45 XBurcuburcu aynen uyuşuyor her yerim sabah uyanınca ben geçen hafta işi bıraktım zorunlu olarak iyi ki bırakmışım gündüz yapamazdım🥲