Gamzecebecii Bugün kontrolüm vardı ve doktorum hâlâ makat gelişi olduğunu söyledi bebişimin 27. Haftadan beri Böyle bu şekilde giderse zorunlu sezeryan dedi döner mi acaba ya benim gibi olan ama daha sonrasında dönen var mı ?🥹çok korkuyorum sezeryan dan
seyma0661 Gamzecebecii 34+1 olduk hala makat geliş perşembe kontrol var bence dönmedi ama bir ümit 37ye kadar bekletiyorlar sezeryan günü için
Iskandinavgelini Gamzecebecii @yeni_anne2 @seyma0661 Guzel anneler oncelikle hepinize saglikli doğumlar dilerim. Makat gelisli bebekler icin zorunlu sezeryan öneren doktorları dinlemeyin. Benim ilk gebeliğim tam makat gelisliydi ve 37+3 te normal dogum yaptim 2019 yılında. Zor olduğunu da söyleyemem cok rahat bir dogum sureci geçirmiştim. 2022 yılında kizimi dünyaya getirdim o da şansıma karnımın alt kısmına yatay bir sekilde konumlanmısti ne kafasi ne poposu kanala girmiyordu. 38+2 de suyum azaldığı için dogumu başlatma teklifi yaptı doktorum kabul ettik. Fitil müdahalesi ile yine yan poziyonlu bebegimi normal doğumla dünyaya getirdim. Simdi Allah nasip ederse 3.bebegimizi bekliyoruz. Bunu da insallah zamaninda ve normal doğumla dünyaya getireceğim. Gözünüzü korkutmalarina izin vermeyin sakin. Sezeryan olma zorunlulugunuz yok. Siz isterseniz eger sezeryan olun. Yoksa vücudumuz oyle guzel yaratılmış ki yaratan tarafından makat gelişi de kafa gelişi de öyle güzel yönetiyor ki kendisi. Onemli olan surec boyunca sakin kalip vücudunuzun sesini dinleyip ona kulak vermek. Hepinize güzel saglikli doğumlar diliyorum güzel hamislerim 🫶
Hasret72 yeni_anne2 bense gittim banada maksat gelişi dedi 34 haftalık. Döner mi dediö M 37 38 e kadar beklicez dedi dönmesi için, sezeryan demedi 🫢
Gamzecebecii seyma0661 devlet kontrolünde misin canım sezeryan da zorunlu olunca kaçta alıyorlar acaba bilgin var mı ☺️insallah döner bu bebişlerimiz inatcı 😅
seyma0661 Gamzecebecii aynen devletteyim de son kontrole 32de gitmiştim doktor daha erken dönebilir dedi 😂 37den önce net bişey demez bence. Sağlık ocağındaki doktorum doğum anına kadar beklerler dedi ama sezeryan için 40 haftayı bekleyeni hiç duymamıştım 🤣
yeni_anne2 Gamzecebecii yok özell takipliyım ben 20 şubata verdi 35 haftalik şuan 38 haftalik oluyor yeme içmeme ağırlık vermemi istedi bebeğin kilosu olsunn diye kilosu iyı uyumlu ama fazla olursa da iyi olurr dıye en son kontrolümüzden beri fazla fazla kilo aldıracak herşeyi yiyorum cuma günü kontrolüm var tekrar
Gamzecebecii yeni_anne2 ay hayırlısı ile insallah döner ya ben sezeryandan çok korkuyorum sanki normal dogursam çok rahat doğuracak gibi hissediyorum 😅😅
Gamzecebecii seyma0661 ay hayırlısı ile dönselerdi 😅😅vallaha rüyalarıma giriyor rüyamda kaç kere sezeryan oldum anlatamam 😅😅
yeni_anne2 Gamzecebecii amin inşallah benim için farketmiyor artık inan ki hani ağırlaştıkça ağrılaşiyorum çok zor artık nasıl gelirse gelsin artık önemli degilll 😂
seyma0661 Gamzecebecii ya bende artık belli olsun istiyorum normalse normal sezeryansa sezeryan 😂 belirsizlik çok sıkıyor. Yinede doğuma 1 ay kalmış gibi bakıyorum 😂
Gamzecebecii seyma0661 ay bende bakmak istiyorum bakamıyorum 😅😅çok korkuyorum bugün hastaneden çıktığımdan beri kızımla konuşuyorum 😅babana çekme inatcı olma dön diye 🤣ama tık yok
seyma0661 Gamzecebecii çok hareketli mi bebeğiniz? Genelde hareketliyse döner diyolar da benim kız kaplumbağa gibi 😂😂
Gamzecebecii seyma0661 az önce tatlı yedim kudurmuş durumda normalde bir kaç gündür çok sakindi tekmelemiyor zaten dönüyor sadece 😅😅çözemedim yani birde ben hiç yatmadım hep gezdim ona rağmen dönmüyor😅
yeni_anne2 Gamzecebecii zamann akıyor akmasına o konuda sorun yok 1 saattir yataktan öbür tarafa dönmeye çalışıyorum😂 Allah razı olsun gündüzleri eşim yardımcı oluyor geceleri çalıştığı için kalıyorum böyle 😂 yine de her halimize çok şükür 🌸
seyma0661 Gamzecebecii bizimki de en fazla sağdan sola geçiyor onu da kafasını yaslarsa anlıyorum 😂 ama genel olarak kafası sağ tarafımda hep bel boşluğuma uzanıyor