sendekimsinnn Kızlar bat 4 şubat bu 2-3 gündğr iç çamaşırımda hep ıslaklık görüyorum sanki iç çanaşırıma su damlamış gibi bu nyşn belirtişs reglmi hamilelikmi acaba ya 31 ocakta erken gebelik testi yaptım çıkmadı
Sleppy sendekimsinnn ben çok yasadm enfeksiyon bende hep öyle oldu enfeksiyon değerlerim çok yükseldiginde şu gibi akıntım oluyor
zey-nep11 sendekimsinnn kuzum o vajınanın kuru kalmadığı kendını koruduğu anlamına gelıyor bızzat sordum doktora ıslak kalması kendını temızlemesi gzl dedi. Doğal bısey yanı. He gebeyim gine aynısı oluyor sordumm rahım kendını temızlıyor dedi. Su gıbı böyle ama korkma gzl bısey inş gebelıkte olur❤️❤️🤲🏻
1202 sendekimsinnn 😁benimde bat 4 bende 31 sabah test yaptim neqativ😅😅ve senin gibi su gibi akintim vardi bir kac gundur durdu ama akintim😃
Ksknesm sendekimsinnn benimde aynı durumum oldu ama ben hamileymişim 7. Haftama doğru gidiyorum hala aynı aşırı değil ama günde 2 kere oluyor . Korkup doktora sordum çok normal dedi ve bütün testlerimi yaptırdım hepsi temiz
sendekimsinnn Sleppy baika belirtiniz varmıydı peki bende baika belirti yok sadece akıntı var oda ya adetim yaklaştıgı için yada hamilelik olqbilir diye düşündüm
Sleppy sendekimsinnn yokdu canm bende okada rahatsız oldumki neden diye doktora gittim tahlil sonucunda çıkdı afedersin altıma ıslatıyor gibi su gibi akıntım oluyordu birde bende iyice ilerlediğinde sag kaburgamın altında sırtıma kadar vuran ağrı olmuştu ama o sonradan oldu ilacları düzgün içmemiştim yinede bir doktora görün herkezde farklı olabilir birde enfeksiyon adeti geciktiriyor canm
sendekimsinnn Sleppy ayy gerçektenmi korktum şuan biraxz bide canım ben o ıslaklığı akmasıjı fln hissetmiyorum sadece lavaboda görüyorum miltar olarakta şuan az yani umarım artmaz
minikbebegim06 zey-nep11 enfeksiyon kaynaklı da oluyor ve bunu test yapmadan bilemezler yani her zaman güzel bisey değil doktora sorması test vermesi gerekir
sendekimsinnn zey-nep11 işte normalde hiç böyle olmazdı canım genelde şeffaf yada beyaz akıntı olurdu ama bu sadece çamaşırımda su damlamışta ıslanmış gibi yani
sendekimsinnn 1202 canım şimdi test yaptım negatif hamile olmadığıma emin oldum yumurtlama üzerinden 16 gün geçti olsaydı çıkardı heralde
1202 sendekimsinnn bu gun degil 2şubatta yapmiwtim yine neqativdi artik yapmicam gecikme yawarsam yaparim artik siz peki?
Ksknesm sendekimsinnn Akışkan öyle sümük kıvamında değil bildiğiniz renksiz kokusuz su gibi . Benim hiç adet öncesi falan böyle bir şeyim olmamıştı . Bir bebeğimi kaybettim onda da hiç akıntım falan olmamıştı ilk defa başıma geldi
sendekimsinnn Cimcime30 benimki böyle olmuyodu nırmal akıntı oluyodu beyaz yada şeffaf sonrada adet olurdum ama işk defa böyle oldum inşallah enfeksiyon değildir