Gzm122 benim hamileliğim aynen öyleydi, maşallah normalde trip atan ben, Trip bile atmaz olmuştum, pamuk gibiydim 🤣 hayatımın en güzel en rahat dönemiydi diyebilirim hamilelik için, darısı başınıza 🤲 tabi 17 kilo almıştım, 56dan 73e 😂 son aylar ister istemez rahat yatamamıştım, kasılmalar vs oluyordu bacaklarımda. Onda da doktorum osteocare miydi ne öyle bi takviye vermişti, onla atlatmıştım 😊