Kızlar 17. Haftadayız, oğlum olacak Allah izin verirse ama bende hamilelikte yaşanan hiç bir şey olmuyor😂 İlk 3 ay aşırı uyku halsizlik vardı birde aşerme bu kadar. Ne mide bulantısı ne mide yanması hiç birşey yok maşallah diyelim. Benim gibi rahat olan var mı acaba merak ettim?