Haftamız ve günümüz aynı en son dr gittiğimde erken doğum riski yok demişti. Şu an bilmiyorum ama aşırı derecede baskı hissi oluyor bazen ve sürekli tuvaletim varmıs gibi hissediyorum sanki biraz aşağıya indi gibi yani. Bel ağrım bugün mesela tüm gün temizlik ütü yaptım gercekten yanıyor resmen belim, ki eskiden 1 saatte yaptığım isi simdi dinlene dinlene 2-3 saatte anca yapıyorum 😂 mide yanmaları bende de var bi çözüm bulamadım. Yine de zorluklara rağmen kendi kendimi zorluyorum salmak istemiyorum bi salarsam doğuma kadar bütün gün yatacakmısım gibi bi his var icimde o yüzden hep is çıkarıyorum kendime hareket etmek icin🥲 mervemom24