Ozlemakyuz bende nedense sadece ona güveniyorum ya , ilk doğumum da oğlum erken doğum oldu ama bence ersin beyin aceleci davranamsı ile bazı şeyler erken fark edildi oğlum sa kordon dolanması ve kanında enfeksiyon vardı. doğumu ertelemek stiyordum ama ersin beyi iyi ki dinledim, oğlum kuveze girdi ama çok şükür ki sağlıkla çıkmıştı bekleseydim belki daha zor olurdu herşey.