Merhaba benim daha önceden bir düşüğüm var .8. Haftada kalbi durmuştu .Bir çok doktor deneyimledim .Şimdi ikinci gebeliğim ,7. Haftadayız .Profesör ebru tarımı öneririm .Kendisi aynı zamanda perinatoloji uzmanı .Çok iyi bi doktor Adana da .Özel muayenehane var