2bebek-41 Berna14 inşallah inşallah ♥️ hepimiz evladimiza sağlıkla kavusalim o günde burada resimlerini paylaşmak nasip olsun inşallah♥️
Berna14 Melss bana da ozelde 11 mm dediler 1 hafta sonra devletteki o kadar yok dedi. Haftaya kontrol var ins duzelir. Sizin ki de gecer
Melss Berna14 bugün kontrolüm vardı peritanologda. Doktor 2 hastasının daha en son böyle olduğunu doğduğunda bebeğinde hiç bir problem olmadığını genelde yalnızca bu bulgunun önemsiz olduğunu söyledi. Önemli bir genişleme büyüme görmüyorum dedi. Sizde durumlar nasıl ?
Berna14 Melss ins bir şey çıkmaz. Bazen içime ferahlık doğuyor bazen de karamsar oluyorum .Doktorlar çok acımasız genetik nedenlerden olabilir dedi sorduğum bir doktor
Melss Berna14 bende genel olarak öyleyim. İnşalllah bir şey çıkmaz. Bnada sanki öndmszmiş gibi hiç yorumda bulunmadılar neredeyse o yüzden kafam çok karışık
-ezgi Umutluyuz10 şu an normal gelişiminde ilk önce bağırsağın o tarafı genişlemiş ama şu an her tarafı aynı şekilde görünüyor doktor düzeldiğini söyledi
Berna14 Melss merhaba ben bugün universite hastanesine normal kadin doğuma gittim. Çok şükür o da içimi rahatlattı onemsenecek bir şey değil artmamis o kadar geniş değil sizi boşuna korkutmuslar dedi. Perinatoloji 2 gün sonra benim bakalım o ne diyecek. O kadar korkuttu ki beni direkt genetik rahatsızlıklar saydı amniyosentez istedi 3 haftadır gözyaşım kurumadı . Biraz rahatladım bugün jns daha iyi olacak dua edelim
Melss Berna14 gönlünüzü ferah tuttun. İnşallah bir şey çıkmayacak. Ben kendimi böyle ikna etmeye çalışıyorum. Sağ sağlim sağlıcakla kavuşalım bebeklerimze inşallah
Umutluyuz10 -ezgi ya çok sevindim , umarım bana da aynı şeyi söylerler . Şu an 35 haftalık hamileyim. İnanın düşünmekten , psikolojim bozuldu. Bebeğimi de strese sokuyorum farkındayım ama elimden bir şey gelmiyor. Siz kaç haftalık oldunuz
-ezgi Umutluyuz10 Umutluyuz10 hiç stres yapmayın bu haftalarda normal olduğunu söyledi doktorum ben de 36 haftalığım zaten o da üstünde çok durmadı
Melss Umutluyuz10 bir değişiklik yok sanırım. Ama doktor genel olarak önemsiz oluyor dedi. Benden önce 2 hastasında aynı şey görülmüş yeni ve doğduğunda herhangi bir sağlık problemleri olmadığını söyledi