Merhaba. Aynı durum bende de söz konusuydu detaylı ultrasonda çıkmıştı. Anne karnında hiç bir şey yapılamayacağını, eğer ki böyle devam ederse doğum sonrası bebeğin bir operasyon geçireceği, nu büyümenin anne karnında da geçebileceği ihtimalleri söylendi. Ben devlet hastanesinde perinatolojide takipliyim şuanda 34+5 teyim. 1 ay önce kontrole gittiğimde büyümenin ciddi anlamda azaldığını ve neredeyse yok denecek kadar kaybolduğunu söylediler. Tabikide kontrollü bi şekilde devam ediyoruz sürece ama dediğim gibi benim durumum anne karnındayken geçti.