Eda42_ ozlem_2727 Evet Çarşamba günü de sonucunu almaya gideceğim doktor diğer sonuç da çıkınca gel dedi ama ben merak ediyorum ne çıktı diye
Nisannurr ozlem_2727 pıhtılaşma erken çıkıyor zaten 2-3 haftada sonuç alınıyor. Ama genetik dediğim gibi 3 ay oldu hala sonuç alamadım
ozlem_2727 sagliklagelbebegim evet genetik geç çıkıyor onu biliyorum ama pıhtılaşmaya 3 hafta dediği halde çıkmadığı için şaşırdım
ozlem_2727 Eda42_ hayırlı sonuçlar alın inşallah bana genetiği bekleme pıhtılaşmayı al gel dedi ama işte bakalım
Mor-kelebek ozlem_2727 geçmiş olsun canım bende Kocaeli şehir Hastanesi’nde verdim tahmini 3 aya anca çıktı maalesef geç çıkıyor sonucun temiz olur inşallah 🌸
Eda42_ ozlem_2727 Bana da ikisi çıkınca gel dedi ama ben merak ettim çıkmış sonuç öğreneyim hiç olmazsa diğeri Şubat sonu gibi çıkar o zamana kadar beklemem inşallah hayırlı sonuçlar alırız hepimiz
sagliklagelbebegim Pıhtılaşma test sonuclarından anlıyormusunuz bir doktora gösterdim yok dedi ama neden normal yazmıyor emin olamadım
sagliklagelbebegim https://mutluresim.com/images/2025/02/04/1aQbtr.jpeg
busrax_ ben özelde verdim pıhtılaşma bir hafta sonra çıktı genetiği hala bekliyorum. 34 gün oldu. 6 haftada çıkıyormuş sonuçlar