ozlem_2727 Merhaba hanımlar bu testi. Şehir hastanesinde yaptıranlar sonuçlarınız ne zaman çıktı acaba bana biri 3 hafta biri 3 ay sürer dedi ama 26 aralıkta vermiştim 27 Ocak’ta gittiğimde hala çıkmamış dedi ne zaman çıkar tahminen
sagliklagelbebegim ozlem_2727 ben de şehir hastanesinde yaptırdım. Pıhtılasma tam 1 ayda cıktı. Genetik 3 ayı bi kaç gün geçince cıktı 22 ekimde tahlil vermiştim geçen hafta cıkmıs diye mesaj gelmişti
ozlem_2727 -Yasar-123 yaaa ne güzel ben devlette yaptırdım 3 hafta dediği halde çıkmamış diyince üzüldüm de yani özel deki doktorum şubat sonu bir git sor çıkar 1 buçuk 2 aya çikiyor dedi ama belki yaşayan olmuştır sorayım dedim
ozlem_2727 sagliklagelbebegim ne güzel ben 19 Şubat’ta gıtcem inşallah pıhtılaşma çıkmış olur diye dua ediyorum 😢
sagliklagelbebegim ozlem_2727 belki ikisini bir alıcaksındır bilemedim ya da yoğunluk varsa hastanede🤷♀️ ama bana genetik için çalışılması uzun sürüyo kanın kendini coğaltması bekleniyo gibi bişeyler söylemişlerdi yanlıs hatırlamıyorsam
1tosbikannesi ozlem_2727 eğitim araştırma hastanesinde yaptırmıştım onlarda anlaşmalı özel laboratuvarlarına göndermişler
Eda42_ ozlem_2727 Ocakta da verdim on beş gün sonra kan pıhtılaşma testi çıktı kromozom bozukluğu 2 ayi bulur dediler Şubat sonu gibi çıkar bekliyorum
Ecexxxxxx Ben Mersin şehir hastanesinde yaptırdım, pıhtılaşma 2 haftada kromozom testi 4-5 haftada çıktı
ozlem_2727 sagliklagelbebegim evet genetik geç çıkıyor onu biliyorum ama pıhtılaşmaya 3 hafta dediği halde çıkmadığı için şaşırdım