Tokattt canıööö geçmiş olsun hiç ama hiç üzülme stres yaparsan problem var asıl . Hiç birşey de sebep arama çünkü herşeyden büyük rabbim var inşallahhhh onu rahmine , kalbine düşüren rabbim omu size bağışlar . Ve o ona can verdikten sonra hiç birşey omu senden alamaz . O sana rabbinin en güzel emaneti . Bak ben ili kere bebek kaybettim 6-7 haftalar da hep kalp atışını duyduk herşey çok güzel denildi sevindik ama hiç bir problem olmadığı halde kaybettik. Demek ki onlar bizim nasibimizde yokmuş ki problem yaşamama rağmen kaybettik. Bu üçüncü iki kez kanamam oldu ama hep inandım rabbim omu bana sevdirdi omu bana nasip etti onu koruyacak olanda o . Benim bedenimde olmasına rağmen ben çaresizim ama ona duyduğum güvenden dolayı o kadar içim rahattı ki . Rabbim sen büyüksün bebeğimi koru de ve içini ferah tut ne bebeğini ne kendini boşuna strese sokma. Allah büyük . Herşey onun elinde . Biz şimdi 11. Haftamızı bile bitirdik cinsiyet tahmin etmeye çalışıyoruz 😍 tabi bu işin güzel eğlenceli kısımları . Hamileliğin tadı tuzu .