Tokattt canım benim nerdeyse5. Haftadan beri oluyor kahverengi lekelenme. Progestan kullanıyorum dinleniyorum bol bol şimdi 9+5 im hala var ama bazen artıyor bazen azalıyor korkma rabbim can verdiyse zaten biz ilaç içsekte içmesekte verir. Hep duyduğum stres çok etkiliyor diyorlar burda da çok konuşuldu bu konu kahverengi olunca eski kanmalarmış doktor bana da korkma dedi kırmızı olursa hemen gel dedi. İçimizi ferah tutalım rabbim hepimizin yavrusunu korusun sağlıklıca kucağımıza alalım inşallah🤲🏻Bir de ilk 4 ay yatış pozisyonu önemli değil dedi doktor