elifbsraaa1 Dilan-F Amin inşallah 🥰❤️ Rabbim her birimizin sabrına şifa olsun ve gönülden isteyenlere nasip etsin ❤️
Dilan-F Ozlemerikci543450 merhaba canım ikizlere hamile olduğunu söyledin rabbim sağlıkla nasip etsin kucağına almayı insallah . Acaba kaç embriyo koydular sana ikiz olması icin ve kendinmi istedin ? 🩷
Ozlemerikci543450 Dilan-F merhaba canım teşekkür ederim rabbim isteyen herkese nasip etsin aslında 2 embriyo koyuldu biri tutmazsa biri tutar belki demiştik 😊ikiside tutunmuş ikiz oldu şansımıza
Dilan-F Ozlemerikci543450 ay masallah soubhanAllah Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin insallah peki devlette mi yaptınız bu işlemi özelde mi acaba ? 🤍
Ozlemerikci543450 Dilan-F özelde yaptırdım canım ben çok yeni evliyim aslında henüz 1 yılı yeni geçtim devlet bana yapmazdı henüz sanırım çalıştığım için gidemedim devlete
Sonbir12 Bende tup bebek tedavisi gordum yumurta toplamam 14 kasim da oldu 21 kasim da da transfer yapildi suan 13 haftalik hamileyim