İyi akşamlar kızlar bir önceki postumda tüp bebek tedavisine başladığımız ve yumurta toplacağımı söylemiştim ağrısız mı diye sizden bilgi rica etmiştim Allah razı olsun hepinizden bu süreçten geçen bütün arkadaşlar yazmışlardı bilgilendirmişlerdi çok şükür benim de bugün yumurta toplama işlemim gerçekleşti çok az çok hafif bir ağrım var sadece Buna da şükür sorum şu bu yumurta toplama işleminden sonra tüp bebek sürecine geçiliyor ya hani ne kadar süre sonra geçiliyor ilk âdetininizde mi yapıldı yoksa ikinci âdetininizde mi yapıldı benim bu ayın normalde 11’inde adet olmam gerekiyor ama bu ay yapılmayacağı söylendi progesterolüm çok yüksekmiş o yüzden.