kurkmantosuzmadonna Merhaba kızlar . 34 haftalık hamileyim geçmeyen bacak krampları ve kuyruk sokumu ağrıları ile geçiyor benimki . Sizler kaçıncı haftadasınız nasıl gidiyor ?
Aryayldz kurkmantosuzmadonna bende yarın 34 haftalık olucam. Yürüyüş yapın hafif. Ayrıca sol tarafınıza uzanın çok oturur pozisyonda kalmayın
AnayimBenAna_ kurkmantosuzmadonna 32. Haftadayız detaylı temizliğe başladım iki odam bitti bebek alışverişini bitirdim bugün adıda belli oldu 🤭 hastane çantamı hazırlamaya başladım ikinci bebe olunca hazırlık daha kolay oldu. İştahım aşırı açık sürekli bişeyler yemek istiyorum. Bu gebelikte kiloda almadım çok. İki gündür temizliğe girişince bebekte yoruldu galiba bugün tekmeledi durdu otur dinlen der gibi 🤭
keyfimin-kahyasi-misin kurkmantosuzmadonna 31+5 deyim Ve kasılma geceleri ağrıdan yatamama sağa sola dönerken can cekisme Affedersin bı kabız bı ishal olma Çok şeyle cebelesiyorum 🥲
Hulu61 35 haftalığım bende 🌸 Gebelik şekeriyle diyetle devam ediyorum sağlıkla kavuşmak istiyorum kızıma bide istediğimi yiyebilme lüksüne 😅
Hayelllerhayatttlar Hulu61 ahhh ahhh bende aynııı 31 haftalığız şimdi bir an önce hayırlısıyla doğurup sağlıkla kucağıma alıp istediğimi de yiyebilmek istiyorum
kurkmantosuzmadonna keyfimin-kahyasi-misin uff çoğumuzda sanırım o sorunlar var. Kullandığımız vitaminler kan ilaçlarından vs de
seyma0661 kurkmantosuzmadonna bizde 34+0 olduk 2 haftadır magnezyum içiyorum sanırım o epey rahatlattı beni. Çok yürüyüp yorulursam bel ağrım oluyor onun dışında çokça mide yanması 🥹
keyfimin-kahyasi-misin kurkmantosuzmadonna hayır hayirr benimki ben yorulup uzaninca tepinmeye basliyo
seyma0661 keyfimin-kahyasi-misin bende öyleydim ya felçli gibi Allah korusun :( çok zor Allah yardımcımız olsun
keyfimin-kahyasi-misin kurkmantosuzmadonna olabilir ya Ama Çok rahatsız edici 🥲bide Enfeksiyon yoo şükür ama akıntım kokuyo şu sıralar 🙄
seyma0661 kurkmantosuzmadonna ay bilmiyorum hiç ağrı yok diyemem de öncesine göre bi tık daha iyi. Sağa sola dönüşte çıtlıyor belim 😂
Selif1x kurkmantosuzmadonna 34+3teyim, geçen haftaya kadar kramplardan adım atamıyordum resmen. Magnezyum hapı ve her akşam yatmadan bir şişe maden suyuyla toparladım bu hafta hiç ağrım olmadı şükür. Magneral diye bi hap vermişti doktor onu kullanıyorum hala
keyfimin-kahyasi-misin seyma0661 amin Aminnn 🫶🏻 azıcık çamaşır sereyim ortadan çatlıyor sanki Allah’tan ufak kıyafetleri 27 gibi yikamistim
kurkmantosuzmadonna keyfimin-kahyasi-misin kontrole gidince bir sorun bakalım . Bende de oluyor ama bende enfeksiyon var. Bol su içerek atlatmaya çalışıyorum ama sıkıntı
seyma0661 keyfimin-kahyasi-misin bende tüm hazırlıkları 31de hallettim ne kadar erken o kadar iyi. Şuan kolumu kaldıracak halim yok 😂