asenat-63 YarenYsrc ikisindende korkmuyorum ama çatı kemiklerim çok sızlıyor bı an önce doğumum başlasa yoksa bu gidişler ssvd’den vazgeçip sezeryana yönelicem
E_T YarenYsrc aynn öyle bir yandan da korku da var tabi normal doğum 2 inci doğumum olacak Allah’ın izniyle hayırlısı Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin bebeklerimizi hepimizin inşllh 😍
Yarenn24 YarenYsrc hayırlısıyla görürsün canım merak etme 🥰 Doğum belirtilerim başladı , ağırlaştım , ağrılarım çoğaldı hatta bebisimin tekmeleri acıtmaya bile başladı ama yakında doğduktan sonra özleyeceğim sanırım bu günleri 🥰
YarenYsrc Yarenn24 amin inşallah 🤗 gerçekten bir süre sonra hamilelik özleniyor ben hiç tahmin etmezdim özleyeceğimi ama özleniyormuş 🥰
YarenYsrc E_T Aminn 🤲🏻 evet ikincide çektiğin sancıları acıları bildiğin için korkutuyor resmen bende şu an öyleyim 😁
Sedakrt YarenYsrc bendede aynı ☺️ ilki sezaryendi bu sebeple 1-2 hafta erken olabilir yine sezaryen olursam. Bakalım hayırlısı🙏🏻
YarenYsrc Sedakrt bende 28 nisana denk gelsin çok isterdim eşimle tanışma yıldönümümüz 🥰 ama ne zaman hayırlıysa o zaman gelsinler