ebrarerms Kızlaarr ben gebeliğimi öğreneli 5 gün oldu ve sanırım daha 2-3 haftalık. gebelik testi silik çıktıktan sonra kan verdim betamda çıktı 😍 zaman hiç geçmiyor sanki siz kaç haftalıkken öğrendiniz🥹
miroscumm ebrarerms 3+4 ken öğrendim bende😅 erken öğrenmek gerçekten sıkıntı şuan 4+2 olduk ama daha doktora gitmedim haftaya gitsem ancak belki kese görünür
busra05_ ebrarerms ayy canım seni o kadar ıyı anlıyorum kii öncelikle hayırlı olsunn, sağlıkla alın kucagınıza. Bende 3. Bucuk 4 haftalıkken öğrendim 40 hafta nasıl gececek dıye dusundum
ebrarerms Ayshababy 6 ocak son adet tarihimmm ama ben 3 haftalıktan daha küçük olduğunu düşünüyorum hesaplaması nasıl oluyor bilmiyorum ama🤭🤭
ebrarerms miroscumm çok sabırsızlanmıyor musunuz yaaa benim içim içime sığmıyor ben de 24’ünde gitmeyi düşünüyorum 🥹
Ebruebos ebrarerms sen çok erken öğrenmişsin . Benim 2 ocak son adet tarihi cumartesi öğrendim gebeliği 🙃
Ayshababy ebrarerms tam 4 haftalık hamilesin canım son adet tarihine göre hesaplanır 2-3 hafta sonra doktora giderseniz net keseyi bebeği gorursunuz Bende 3+4 haftalık öğrenmiştim hiç anlamadım 21+5 oldum zaman çok hızlı geçti
miroscumm ebrarerms yani ikinci olduğu için ilki kadar sabırsız değilim ama yine de günler geçmiyor evet😅
Ebruebos 3+2 de öğrendim şuan 4+4 zaman geçmiyor cidden. Perşembe kese için gideceğim doktora ☺️ Bi de 8. Haftaya doğru kalp atışı için gitmeyi düşünüyorum.
ebrarerms busra05_ çok teşekkür ederim o kadar haklısınız ki erkenden uyumaya çalışıyorum zaman geçsin diye 😂😂 çok erken öğrendim reglm yarın mesela normal şartlarda gecikmem bile daha olmadı🥹
busra05_ ebrarerms kesınlıkle ama zaman hızlı gecıyor bi bakmışsın hareketlerini hissedecek günlere gelmıssın doğuma sayılı günler kalmıs.. 2. Ayda öğrenenlere ne güzel öyle öğrensek derdim😂 suan 24. Haftadayız tam 20 hafta gecmıs kendımı gördüm senin postunda🥰😂
yasemin_ysmn ebrarerms benim de bugün testte silik çıktı. Kan vercem inşallah. 3+4 olur çıkarsa inşallah. Kızımı da tam 3+0 da öğrenmiştim
ebrarerms yasemin_ysmn hadi hayırlısı olsun sağlıkla büyüsün kucağınıza alın inşallah ikinci bebekte daha sakin davranılabiliyor sanırım🤭😂
yasemin_ysmn ebrarerms ayy yok 9 aydır deniyoduk artık umudumu kaybetmek üzereydim bugün silik görünce aşırı heyecanlandım 😅
ebrarerms busra05_ ahhh ne güzel rabbim bize de sağlıkla büyümesini nasip etsin sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza 🙏🏻ne güzel bir duyguymuş 🥹
Nananan ebrarerms zmn geçmediği için hiç erken öğrenmek istemedim adetim geçikmişti 10 gün bekledim kaset test yaptım çift çizgiyi gördüm 1 hafta sonra kan verdim betamda yüksek çıktı 10 binlerdeydi 1 hafta sonra da hastaneye gittim 7-8 haftalıkti