@“Zuzu_23_23”#p35604257r rabbim.yardimciniz olsun inşallah 🤲🏻🤲🏻 ciğer geliştirici iğneyi nasıl vuruyolar peki ? Göbekten mi yoksa alttan bebeğe mi meraktan soruyorum bende 33+1 deyim cuma günü kontrolüm var bende kasılma gibi şeyler hissediyorum nasıl oluyo anlamıyorum ama karnım da ve alt kasıklarda bazen bebek çok dertlesiyo zaten hep aşağıda benimki